Epic NBA Basketball QnA TRICKSHOTS vs Lonzo Ball!

Compartir
Insertar
  • Publicado el 8 oct 2019
  • Basketball Trickshots vs NBA Star Lonzo Ball
    ●Use code ‘JSR’ for $20 off your first order: sg.app.link/JSR
    Thank you to SeatGeek for sponsoring this video.
    ★FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA★
    ●Instagram (@Jesser)► instagram.com/jesser
    ●Twitter (@Jesser) ► twitter.com/jesser
    ⭐Use Code JSR in the Fortnite Item shop!
    ★BUCKETSQUAD MERCH★
    ► t.co/C5k0dr29cQ
    ★MY SECOND CHANNEL★ es-pl.com
    ●My reddit www.reddit.com/r/Jesser/
    2Hype
    es-pl.com/channel/Y4AlDv6wL2qhrX29iwdqAg
    ● Edited by twitter.com/Rickle_Tickle

    #BucketSquad
  • Deportes

Comentarios • 1 579

  • Jesser
    Jesser  Hace 9 días +551

    Wow #6 on trending! Thank you all so much for the love! I am going to make this a series with different Nba players in the future so make sure to subscribe!

  • Antonio Bastos
    Antonio Bastos Hace 11 horas

    Only made 3's

  • Antonio Bastos
    Antonio Bastos Hace 11 horas

    Such a Pussy Ass nigga

  • Antonio Bastos
    Antonio Bastos Hace 11 horas

    Lonzo sucks

  • TBG Icy
    TBG Icy Hace 11 horas

    Lonzo wasnt even trying

  • Demonslicer2 Aka javion
    Demonslicer2 Aka javion Hace 17 horas

    Lonzos traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • Mark Parrish
    Mark Parrish Hace 21 un hora

    Fuc nba communist and nfl

  • Gekyume
    Gekyume Hace 21 un hora +1

    Why he got sketchers on😭😭

  • paolobrossi78
    paolobrossi78 Hace un día

    Omg how many youtubers did lonzo have to entertain that day theirs like 10 vids of that day with different youtubers ..

  • Mike5
    Mike5 Hace un día

    Wanna win some money off Lonzo just challenge him to a shooting contest.

  • Jameson Prasatik
    Jameson Prasatik Hace un día +1

    Good video

  • Lilrice Official
    Lilrice Official Hace un día

    4:09 this is me after 30 days of 2k

  • Dada Samuel
    Dada Samuel Hace un día

    Lanzo you’re good Jesser you raw Lsk cash zack James Jidel mopi mop

  • Eggplant
    Eggplant Hace un día +1

    Jesser: *says* “lonzo ball the legend”
    Me: *immediately backs out of video*

  • Yo It’s ya boy
    Yo It’s ya boy Hace un día

    Imagine if it was troydan and lonzo

  • AdrianDaAsian
    AdrianDaAsian Hace un día

    Lonzo wasn't even trying

  • It's Just Cool
    It's Just Cool Hace 2 días

    Say oh my gosh not oh my God pls everyone

  • Zahki _.
    Zahki _. Hace 2 días +2

    “lonzo the legend” never laughed so hard

  • Raoul Vlogs
    Raoul Vlogs Hace 3 días

    If Lonzo said the rims were low, when lamelo dunked on jesser, does it mean that Bronny James dunks on lower rims? Let me know plz...

  • kaique Almeida
    kaique Almeida Hace 3 días +1

    Lonzo loser

  • tameem ahmad
    tameem ahmad Hace 3 días

    Jesse forgot to say that James harden travels and always gets the foul

  • Roald %
    Roald % Hace 3 días

    Does China own you yet?

  • Julians1996
    Julians1996 Hace 3 días

    Should rename video shooting bricks with lonzo

  • Raze J Carrasco
    Raze J Carrasco Hace 3 días

    Anytime someone plays H.O.R.S.E.: hAhAhAhAhA yOu ArE a HoR

  • CHASTITY Jordan
    CHASTITY Jordan Hace 3 días

    Who heard cash in the back

  • HCG_Dominator 28
    HCG_Dominator 28 Hace 3 días

    Lonzo is so overrated

  • HyperJJ 10
    HyperJJ 10 Hace 3 días

    Bro straight up lonzo is the only one who can lock up harden 😂

  • Alec, The Creator
    Alec, The Creator Hace 3 días

    Damn troydan should have came.

  • Evan Montzka
    Evan Montzka Hace 3 días

    How tall is Jesser he looks like he 6 3

  • Basketball Zone x Cowbell Kingdom

    Zo can't shoot. I would destroy him in a 3-point shooting contest

  • Everett Engler
    Everett Engler Hace 3 días

    Lonzo ball sucks

  • Andy Velasquez
    Andy Velasquez Hace 3 días

    Did this dude just call Lonzo a legend???😂😂😂

  • Adrijus Gibauskas
    Adrijus Gibauskas Hace 3 días

    Jesse, u should film video with Lonzos shoes, it would be cool

  • Sad Ness
    Sad Ness Hace 4 días

    You looks like luke walton haha

  • Fabio Suave
    Fabio Suave Hace 4 días

    Jesser looks like a caveman with that beard 🤦🏽‍♂️

  • Zion Izlegend
    Zion Izlegend Hace 4 días

    Lonzo I'm still with you ... good luck on your second year.

  • Gavino 17
    Gavino 17 Hace 4 días

    Just realized this but why Lonzo got a Obama tattoo?

  • C 44
    C 44 Hace 4 días +1

    Seat geek was more expensive than tickets I’d buy off stub hub, ticket master etc... Don’t use seat geek folks

  • Jamil Mena
    Jamil Mena Hace 4 días

    Whoever edits this needs to be fired

  • Dylan Scott
    Dylan Scott Hace 4 días

    lonzo does this for a living and can't make a three

  • Stevy
    Stevy Hace 4 días

    He’s got Barrack Obama tattoo’d on his arm HAHAHA what a fucking idiot! Literally the worst and most corrupt president we’ve ever had!

  • Stevy
    Stevy Hace 4 días

    He’s got Barrack Obama tattoo’d on his arm HAHAHA what a fucking idiot! Literally the worst and most corrupt president we’ve ever had!

  • Joshua Peralta
    Joshua Peralta Hace 4 días

    Who else is watching this while taking a shit

  • Angel HS4D
    Angel HS4D Hace 4 días

    Lonzo is ass

  • Random Wolfs
    Random Wolfs Hace 4 días

    “The legend”🤣❗️

  • The Kid Chris
    The Kid Chris Hace 4 días +1

    I CAUGHT DDG SLIPPING, WATCH MY VIDEO FOR PROOF

  • Gseric47
    Gseric47 Hace 4 días

    7:10 I hope Josh hasn't seen this xD

  • Matt
    Matt Hace 4 días

    jesser I love you bro but the pubes gotta go

  • Blazeden
    Blazeden Hace 4 días

    zo's getting traded after this performance

  • Abraham Besu
    Abraham Besu Hace 4 días

    Y he look so irritated

  • Lonzo Ball
    Lonzo Ball Hace 4 días +2

    *I charge my phone to 35% everyday to honor Lonzos field goal percentage*

  • Andrew
    Andrew Hace 4 días

    lonzo bout to have a breakout season

  • Carter Moura
    Carter Moura Hace 4 días +1

    ball fam is beter than you jesser but im still a fan of you

  • Tasos Vythoulkas
    Tasos Vythoulkas Hace 4 días

    Jesser the 🐐

  • Orren Awdisho
    Orren Awdisho Hace 4 días

    8:25 Zo said, "I been workin' on it." 😭😭

  • William Male
    William Male Hace 4 días

    Lonzo is ass cheeks

  • CJ Hutton
    CJ Hutton Hace 4 días

    Lonzo be handballing like AFL

  • TG x Splashh
    TG x Splashh Hace 4 días

    Lonzo changed his jumpshot?

  • Jimmy Graham
    Jimmy Graham Hace 4 días +1

    Ask him why the nba kowtows to commies.

  • Call Me J. R.
    Call Me J. R. Hace 5 días

    Ain’t no way lonzo playing for real, is he even getting paid?🤣😅😅

  • 8kings23
    8kings23 Hace 5 días

    How tall is this dude? Didn’t think he was going to be able to dunk! Lol

  • Billy Crackhead
    Billy Crackhead Hace 5 días

    Should’ve just shot every ball from the free throw line. You would’ve take the W easily

  • Nickollo Lachica
    Nickollo Lachica Hace 5 días

    Lonzo ball must be tired of these basketball youtubers

  • Evan Peri
    Evan Peri Hace 5 días

    Lonzo thinks he has drip 😂😂😂😂😂😂😂

  • Jay Cab
    Jay Cab Hace 5 días +2

    Damn. This whole day was scheduled for these horse shooting ES-pl kids. Zo bored out of his mind.

  • Adrian Quintero
    Adrian Quintero Hace 5 días

    Lonzo ball is shit

  • IG:animetypejimbei
    IG:animetypejimbei Hace 5 días

    Song at @ 1:51 ?

  • NBA Carl21
    NBA Carl21 Hace 5 días

    I haven’t watched Jesser in a while but damn you have a beard now

  • MorePresto TV
    MorePresto TV Hace 5 días +1

    Havent watched Jesser in a year and I come back to him having a beard? What the hell..

  • Tito Varela
    Tito Varela Hace 5 días +1

    Lonzo looks annoyed asf in everyone of these vids

  • Gavin Diaz-Williams
    Gavin Diaz-Williams Hace 5 días

    Spam troydan

  • No Name
    No Name Hace 5 días

    Jesser ur ass

  • Marcus Wong
    Marcus Wong Hace 5 días

    They doing Lonzo dirty.. having a shooting contest with him. Its like having a dunking contest with Kevin Hart

  • Will Smith
    Will Smith Hace 5 días

    What the sneak that jess wear?

  • Austin Mayes
    Austin Mayes Hace 5 días

    Jesser should have invited Shaq for a free throw contest and a 3 point contest.

  • Evan Marmion
    Evan Marmion Hace 5 días

    You can tell zo don’t wanna be there

  • Exile Faith
    Exile Faith Hace 5 días

    Lonzo did so many videos with all you guys he needs 50%😂😂😂

  • Aj Espinoza
    Aj Espinoza Hace 5 días

    Why are all these you tubers playing against Zo serious question lol

  • Stevisio Playz
    Stevisio Playz Hace 5 días

    Go to 7:57 in TJass video

  • Stevisio Playz
    Stevisio Playz Hace 5 días

    Did anyone else notice Jesse in tJass video

  • Masked Man
    Masked Man Hace 5 días

    I did not think Jesse could dunk

  • KellerGaming #9
    KellerGaming #9 Hace 5 días

    Jesser needs take the pubes he shaved off his face

  • Jaxson Martin
    Jaxson Martin Hace 5 días

    Lamelo really didn’t dunk on you jesser. You just missed a block. And he made the dunk.

  • Gjika Irakli
    Gjika Irakli Hace 5 días

    Goall; win lonzo in horse so I can put it in the title and get views
    Lonzo; oh hell nah

  • Irshad Hakemy
    Irshad Hakemy Hace 5 días +1

    8:01 anyone notice cash yell “wet like watter”

  • Hadar T
    Hadar T Hace 5 días +2

    me and my grandma playing horse be like:

  • CornOnTheCob -
    CornOnTheCob - Hace 5 días

    What are rookie duties? 9:20

  • Мансур Гарунов

    Lonzo.... Nba player? Ohh.. Shit here we go again

  • Tanto Cheddar, Quanto Stástico

    🔥🔥🔥

  • Bryle
    Bryle Hace 5 días

    Jesser's forms looks bad haha

  • Eric Tsen
    Eric Tsen Hace 5 días

    Lonzo is brick 🧱
    After all this years still so weak

  • Wentz is God 11
    Wentz is God 11 Hace 5 días

    Does anyone know what shoes Jesser is wearing?

  • They call me Beast
    They call me Beast Hace 6 días +2

    Lonzo ‘“”””the legend”””””””

  • Niels Arvedsen
    Niels Arvedsen Hace 6 días

    Lonzo Ball pls kame back to la lakeres i you are the best my nickename for you is l.o

  • Алексей Бриль

    It would be nice if you get a chance to play HORSE with Zion

  • Dilly Dilly
    Dilly Dilly Hace 6 días +2

    Zo don’t even look like he wanna be there lmao

  • Francis Mercedes
    Francis Mercedes Hace 6 días

    Lonzo ball Jumpshot is actually a trick shot.

  • Joe Anderson
    Joe Anderson Hace 6 días

    these guys are horrible

  • Manyak Vovo
    Manyak Vovo Hace 6 días

    Your fucking idiot I'm know kristoper London are better than you

  • JB Hays
    JB Hays Hace 6 días

    lonzo’s jumper😂