Young Dolph, Key Glock - Back to Back (Official Video)

Compartir
Insertar
  • Publicado el 10 sep 2019
  • Listen to the album "Dum and Dummer". Out now!
    Stream: Empire.lnk.to/dummerYo
    #YoungDolph #KeyGlock #PaperRouteEMPIRE
    Official Music Video by Young Dolph, Key Glock performing Back to Back © 2019 Paper Route EMPIRE
    vevo.ly/GqX3Kg
  • Música

Comentarios • 1 947

  • adrian 1k
    adrian 1k Hace 12 horas

    ITS DOLPHHHHHHG🐬🐬

  • raphael williams
    raphael williams Hace 12 horas

    💣💣🔥🔥🔥🔥💸💸💸💸💸👆😎

  • 226 Express
    226 Express Hace 14 horas

    straight gas!

  • Dante Sortor
    Dante Sortor Hace 15 horas

    GTA online new update

  • Kitty Lillian
    Kitty Lillian Hace 15 horas +1

    Young Dolph, Key Glock never disappoints 💯🔥 who here before a million ?! 👀

  • Cynthia Hernandez
    Cynthia Hernandez Hace 16 horas

    OOOOMG!! ✨✨💕 ATE THAT SHIT ‼️

  • DatBoy Bezzy
    DatBoy Bezzy Hace 16 horas

    es-pl.com/video/Ts7NFOMo9l4/video.html.
    Check me out speak the truth

  • Destiny Nicole Alcala
    Destiny Nicole Alcala Hace 16 horas

    dum & dummer album is the BEST album out!!! 😏🎈🎉⭐😊 dolph is hottest in the game 😏😏😏

  • KetcHup N Everybody Kitchen

    Hard 🤘🏿💯💯💙 bros

  • Wanda Traffic Academy
    Wanda Traffic Academy Hace 20 horas

    Best system ever? I made $560 in my first day with this incredible site. Just type in googgle with no spaces this here: Online1ProfitsClub

  • Ben Depeel
    Ben Depeel Hace 21 un hora

    What retarded fantasy world do these guys live in

  • George Hart
    George Hart Hace 21 un hora +23

    daaaaamn! Until now cannot realize I just made $524 with this brilliant site here: No1ProfitsClub (type in googgle without spaces)

  • Amol IT
    Amol IT Hace 21 un hora

    daaaaamn! Even now unable to believe I just made 561 bux with this excellent web-site here: No1ProfitsClub (type in gooogle - no spaces)

  • Aaron Barton
    Aaron Barton Hace 22 horas

    This song sounds like pure GARBAGE! I fucking hate MUMBLE RAPPERS! Eminem take the mic and show these fools.

  • oiuet souiu
    oiuet souiu Hace 23 horas

    Whoever Like This Comment You Gone Have Goodluck & Be Rich Before The End Of This Year 💯💪🏽

  • Kyre
    Kyre Hace un día

    Glock really be dressing 😭

  • StoopidComments
    StoopidComments Hace un día

    This song makes me wanna rob my house

  • lilfame 14
    lilfame 14 Hace un día

    Definition of trap right here

    • oiuet souiu
      oiuet souiu Hace 23 horas

      🌊🌊🌊🌊 Check out my beats fam!

  • P.O.L.O
    P.O.L.O Hace un día

    i love these niggas!

  • Bailey Ferlita
    Bailey Ferlita Hace un día

    Dolph..get away from key..lately the music you’ve been putting out is trash, the last fire track you dropped was that remix with juicy j and project pat

  • Tariq Jeffries
    Tariq Jeffries Hace un día

    Shit trash garbage juice!!!🤮🤢

  • any name
    any name Hace un día +10

    all these new rappers sound like theyre reading from a childrens coloring book..

  • Miguel Lopez
    Miguel Lopez Hace un día

    Got broke chumps on the neck

  • eioshen boboi
    eioshen boboi Hace un día

    자막은 일본어 간판은 한국어 음식은 중식... 혼란하다 혼란해...

  • Chase Davis
    Chase Davis Hace un día

    You clowns really think this is good? Sad what whites have turned hip hop into

    • mock da don
      mock da don Hace 16 horas

      You the 🤡🤣🤷🏾‍♂️🤪

  • Derrick Johnson
    Derrick Johnson Hace un día

    One of the best rappers out of Memphis Tennessee, SHOUT OUT to Young Dolph and PAPER ROUTE.

  • Faisal Qalood
    Faisal Qalood Hace un día

    since when Draymond green started rapping?

  • MrJdlook
    MrJdlook Hace un día

    this shit waxk this wack

  • Vello Mike1
    Vello Mike1 Hace un día

    eee

  • the russell family
    the russell family Hace un día

    This shit gooood hard

  • Richardson Mars
    Richardson Mars Hace un día

    the most beautiful music of the year💯💯💯💯

  • Genry Milskiy
    Genry Milskiy Hace un día

    Tough

  • Space Cadet
    Space Cadet Hace un día

    🌊🌊🌊🌊
    Check out my beats fam!

  • Nacho Beats
    Nacho Beats Hace un día

    key glock killed, Back to Back Back to Back

  • cokeera87 DopeSauce
    cokeera87 DopeSauce Hace un día

    Keyglock look like sweetlock weak ass lil boy lol this shit trash af too by the way

  • Deewunn Bside
    Deewunn Bside Hace un día

    That dolphin chain comd

  • Steven Lee
    Steven Lee Hace un día

    0.75

  • MoneyRico Bag Man
    MoneyRico Bag Man Hace un día

    Key Glock verse sucked

  • treezzy_tree luie tree Trees baby Trees

    Get it
    Even if i said fuck everyone .
    Id still say fuck everyone. And give them all a 100 million plus the children
    As an adult you still a child.
    Im just chillin
    Treezzy_tree dont drop shit .
    I fly through the sky and show them.how im feeling .
    Whos really just chilling like tree .
    Fuck around and make Christmas weed trees
    Decorate with the edibles
    See im special ed amd i rose through the flower
    Just move the powder
    See how its out here cuz everything in effect.
    I dont give a fuck if my girl wama sext
    Go on go fuckin on to the next
    Family trees gone and i flex i can give a fuck about money thts how im gone ont9 the mext

  • XXX soul soul
    XXX soul soul Hace un día

    머야 한국온건가

  • CmiLLz 23
    CmiLLz 23 Hace un día

    That hellcat too lit

  • Heather Holmes
    Heather Holmes Hace un día

    That shit lame af lol

  • Oscar Garza
    Oscar Garza Hace un día

    🔥🔥🔥

  • EmoneyHannibalPersonal Shit West

    Dolph my boy💯💯Respect the hustle

  • rockstarglam mona
    rockstarglam mona Hace 2 días

    Damn they ain’t playing they consistently dropping a new video every day lol 🔥🔥🔥🔥

  • Shevi Miller
    Shevi Miller Hace 2 días

    Fast & The Furious 20

  • FunctionalStonersClub
    FunctionalStonersClub Hace 2 días

    They did this on purpose, fyi.

  • Pleigher
    Pleigher Hace 2 días

    Yall gotta check out Pleigher - Mayor. Shit so fire ampl.ink/WLKM3

  • Applesauce
    Applesauce Hace 2 días

    This song is not good enough for the ignorant ass fans to defend. Yikes.

  • DatRadiantFilly
    DatRadiantFilly Hace 2 días +2

    Real car enthusiasts admired the 350zs and gtr 💯

  • MVJIN
    MVJIN Hace 2 días

    Key glock is trash my boy dolph always makes the songs better lol

  • The Carolina Connection

    See. This is why I dont eat raw sweet potatoes anymore......

  • Stephen Lewis
    Stephen Lewis Hace 2 días +3

    Damn where my song my old producer stole called bk2bk🙈

  • Mike Hickman
    Mike Hickman Hace 2 días

    Pure shit

  • EnigMa AGODAMi
    EnigMa AGODAMi Hace 2 días

    **Can'T sTand when a maFuxKa geTs so much whaTevA thaT theY beCoMe middLe oF the road. TheY sTaY consTanTLY in a dRuG hazE and seeM to thinK eveRyThinG theY puT ouT is goLd this shiT is sTR8 gaRBaGE.!!** 😒🚮👎 #YoUHavEDonEBeTTeR

  • Gigi Gasama
    Gigi Gasama Hace 2 días +4

    Pressure applied. Tears from others rappers in 4,3,2,1.
    #KLEENEX on deck!!
    Silver Spring MD saluting #DOLPH & #GLOCK

  • Jo
    Jo Hace 2 días +1

    Damn that beat🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • johnny big potato
    johnny big potato Hace 2 días

    Where is the camo dually unkle dolph

  • tronbomb3232
    tronbomb3232 Hace 2 días

    the japanese at that start is in homage to the JAPANESE SPORTS CARS. nevermind the K town location. unrelated, feel the ASIAN VIBES BIOTCH.

  • Peter Hyde
    Peter Hyde Hace 2 días

    You truely going to admire Dolph tune with proper speakers. Beat is difficult

  • Dansrollinup
    Dansrollinup Hace 2 días

    Woods rolled better than these rappers what you think, learn how to es-pl.com/video/DLYfGcTxMOo/video.html

  • Omgforgetit
    Omgforgetit Hace 2 días

    Whoever edited this video 🤦🏽‍♂️

  • Jesus Sanchez
    Jesus Sanchez Hace 2 días

    That gtr tho

  • Jame Andy
    Jame Andy Hace 2 días

    You truely going to admire Dolph tune with true speakers. Beat is challenging

  • julio perez
    julio perez Hace 2 días

    Puto el que lee y desputo el q de like

  • Buye Steve Jordan
    Buye Steve Jordan Hace 2 días

    Watch my new vid

  • Ask to seduce Miss
    Ask to seduce Miss Hace 2 días

    You really going to appreciate Dolph music with good speakers. Beat is hard

  • Folk Boi
    Folk Boi Hace 2 días

    👻🐐❄

  • J Kelly
    J Kelly Hace 2 días

    Simple minded rap!!!! 🚭🚭🚭👎👎👎😢

  • Harold Wade
    Harold Wade Hace 2 días

    Deadly duo right here 💯

  • Royal D TV
    Royal D TV Hace 2 días

    Uhhh huuhhh

  • Markus Reynolds
    Markus Reynolds Hace 2 días

    Damn let your nuts breathe....Eric Gardener Jeans

    • Markus Reynolds
      Markus Reynolds Hace 2 días

      Don't give damn if they Mazda Zoom Zoom ...There baby's going to have ADHD

    • Ask to seduce Miss
      Ask to seduce Miss Hace 2 días

      That 350z tho and 370z 🥶💦

  • IX_WOLVES
    IX_WOLVES Hace 2 días

    Shit is gay! Sounds like everyone else

  • i Got That Crypto
    i Got That Crypto Hace 2 días

    Norf Memphis norf Memphis....

  • John Leemow
    John Leemow Hace 2 días

    I’m ♎️ but I locked in with my ♌️ slatts

  • Memphis Shit
    Memphis Shit Hace 2 días

    Memphis legend

  • SolidSnakeSwag
    SolidSnakeSwag Hace 2 días +1

    Yo I like the song but that boys small turtle neck had me dead I’m sorry fam.

  • mild melon
    mild melon Hace 2 días

    not a good time to be putting japanese text with a korean location 🤭🤭🤭🤭

    • Dan E.
      Dan E. Hace 2 días +1

      Who cares? You still clicked on the video and they’re still shitting on everybody watching.

  • Marcus H
    Marcus H Hace 2 días

    Dope visual

  • Short Life
    Short Life Hace 2 días

    real niggas know this aint heat nor pressure. they rap for the bitches

  • Thepurple 9
    Thepurple 9 Hace 2 días

    350z 370z & GTR 🔥🔥

  • Thepurple 9
    Thepurple 9 Hace 2 días

    Glad these rappers no about real cars instead of shitty g wagon and wraiths

  • Jeler Beats l Floating
    Jeler Beats l Floating Hace 2 días +1

    Lit 🔥🔥🔥🔥🔥👽💪😎

  • y lee
    y lee Hace 2 días

    트럼프도 못한 한중일 통합을 김밥집 앞에서 해버리네

  • Branny micey
    Branny micey Hace 2 días +1

    PRE PRE Dolph and Key Glock awsome compination....😈😎

  • stance cars
    stance cars Hace 2 días

    That 350z tho and 370z 🥶💦

  • Alexis Perez
    Alexis Perez Hace 2 días

    This is ass

  • tredigi
    tredigi Hace 2 días

    Key Glock .. sounds like there was a kilogram of cocaine on the table next to a Glock .. hmm .. creativity is dwindling these days.

  • Officer Earl
    Officer Earl Hace 2 días +26

    It’s been forever and dolph still built like a damn telephone pole🤣

    • Autumn Giordano
      Autumn Giordano Hace un día

      Officer Earl he’s built like a praying mantis

  • Puppet lover
    Puppet lover Hace 2 días +1

    Young Dolph is a legend already in his in the game there ain't no artist doing it like him...!!! And Glock up next and I stand out that!!! 💯

  • Vernon Rodgers
    Vernon Rodgers Hace 2 días

    Play at 1.25x 👌🏽

  • L Hernandez
    L Hernandez Hace 2 días

    Key Glock look like dolphs son smh goofy niggas dolph that nigga tho

  • Amp Da DoN
    Amp Da DoN Hace 2 días

    Dolph yu Funny, them folks gonna trip 😂😂 but fuck Em

    • Puppet lover
      Puppet lover Hace 2 días

      i hope dolph makes a video for It Feel Different

  • jpentertainment
    jpentertainment Hace 2 días

    Texas fw dolph heavy

  • DWAYNE JOHNSON
    DWAYNE JOHNSON Hace 2 días

    Japanese Korean to a black man same shit! 🤷🏾‍♂️ Example a nigga is a nigga lol 🤣🤣🤣

  • DWAYNE JOHNSON
    DWAYNE JOHNSON Hace 2 días

    Three6 mafia all over again

  • Lord Davinci
    Lord Davinci Hace 2 días

    es-pl.com/video/Ws3xZXjvhiY/video.html🔥🔥🔥🔥

  • Paola Gonzalez
    Paola Gonzalez Hace 2 días

    Key glock looking like soulja boy in da dark 🤣🤣

  • Paola Gonzalez
    Paola Gonzalez Hace 2 días

    New fast and furious movie?

  • Bere Rangel
    Bere Rangel Hace 2 días

    Say say.....yall need to fuk with NLE Choopa